Кошик
2182 відгуків
УкраинаДніпропетровська областьКривий Ріг
+380973733873
+380933733873
+380993733873
vogmarket
Кошик

Про нас

 

 

Шановні покупці, раді вітати Вас у нашому магазині!
Ми молода компанія, що динамічно розвивається на ринку України.У 2015 році ми увійшли в топ 200 продавців на аукро, топ 10 по Дніпропетровській області і стали №1 в Кривому Розі.
У 2018 році ми зайняли провідне місце в сегменті ринку красивих номерів і відкрили склади у Києві, Харкові, Одесі і Дніпропетровську.
У 2020 році ми запустили два окремих інтернет-магазину:

vogmarket.com.ua
гарні номери і тарифи

vogmarket.in.ua
телефони, планшети, ноутбуки, комп'ютери,
аксесуари для моб. телефонів і планшетів:захисні плівки, бампера, накладки, чохли, сзу, азу, узу,акб, гарнітури, кабелю, моноподи, штативи, запчастини та обладнання для ремонту та багато багато іншого)
комп'ютерні аксесуари:
мишки, клавіатури, веб-камери, кабелю, карти пам'яті,
флешки, акустика, зовнішні диски, бж, навушники, картрідери,
мікрофони, запчастини та обладнання для ремонту
та багато багато іншого)
автотема:
автомагнітоли, фм модулятори, відеореєстратори,
радар-детектори, ксенон, кабелю, акустика, камери,
парктроніки, gps-навігатори, кріплення
і багато багато іншого)
інше:
колонки, мр3-плеєра, ліхтарики, батарейки, сигналізація,
лазери, біжучий рядок, електротовари, "магазин на дивані"
годинники, радіоприймачі, світлодіодна продукція, інвертори
і багато багато іншого)


В портфелі нашої компанії представлено більше 150 000 найменувань товарів, які ми доставляємо під замовлення протягом 2-7 днів.Ми займаємося, як роздрібними, так і оптовими продажами по всій території України.


На жаль фізичної можливості виставити весь асортимент товарів, а їх більше 150 000, немає, тому внизу сторінки розміщуємо і продовжуємо розміщувати групи товарів, які можна придбати у нас. Якщо Вас цікавить якась конкретна позиція-через форму задати питання Ви можете дізнатися про наявність і актуальну ціну.

Для оптовиків спецумови-робіть запит обов'язково відповімо.

 

Увага!!!

 

У зв'язку з нестабільним курсом гривні переконливе прохання перед оформленням замовлення й оплатою уточнювати остаточну ціну (крім стартових пакетів-на них ціна не змінюється).

Як придбати:

Для того що б купити зацікавив Вас товар Вам треба:

- уточнити всі питання, що цікавлять, до того як оформити замовлення (найчастіше в описі товару все коротко і зрозуміло написано, але раптом у Вас виникли запитання, задавайте їх будь ласка до того як Ви хочете оформити покупку)

- визначитися з кількістю товару

- натиснути на кнопку "купити"

Після чого заповнити всі необхідні поля і вибрати спосіб оплати і доставки.

Далі з Вами зв'яжеться наш співробітник для уточнення Вашого замовлення, а Вам прийде лист з реквізитами для оплати товару та подальшими інструкціями.

 

Доставка:

 

Перед відправкою СП lifecell буде активовано (при цьому сім карта не виламується, упаковка не розкривається).

Можемо допомогти з переходом на будь-регіональний тариф.

 

Відправка товару відбувається протягом наступних 2-х робочих днів (як правило, якщо оплата заходить до 15,30-їде на день оплати), після підтвердження (на e-mail або месенджер) і зарахування грошей на рахунок (субота, неділя вихідні)

(якщо не прописані інші умови в описі товару).

 - Приклад: Якщо Ви оплатили і підтвердили оплату в понеділок, тоді Ваш товар відправиться не пізніше середовища, якщо це сталося в п'ятницю, тоді Ваш товар відправиться не пізніше вівторка

Відправка можлива такими службами:
- Укрпошта (оплата доставки на відділенні)

- Нова Почта (оплата доставки на відділенні)
- Justin (оплата доставки на відділенні)

Терміни доставки: Укрдочта в середньому 5-7 днів, Justin 3-5 днів, Нова Пошта 24-48 годин.

Так само комбінуємо відправлення декількох товарів в одну посилку.

Якщо Ви придбали кілька товарів, уточніть будь ласка загальну вартість доставки.

-Увага: післяплатою відправляються тільки замовлення вартістю понад 200 грн і лише за умови оплати доставки в обидві сторони.

-Хочемо звернути Вашу увагу на те, що ми не несемо відповідальності за втрату або псування посилки, з вини перевізника. При отриманні товару, перевіряйте цілісність упаковки при співробітника компанії.

Акція з безкоштовної доставки на відділення Нової Пошти на товари понад 1000 грн не поширюється на крупногабарит, побутову техніку, мобільні телефони, планшети, комп'ютери, ноутбуки.

 Оплата:

Оплата проводиться на розрахунковий рахунок Приватбанку:

Підходить для Приват24, термінали Приватбанку, каси

на розрахунковий рахунок Приватбанку:

Одержувач: ФОП Горбаченко Володимир Васильович
Номер рахунку отримувача: UA753057500000026007060745153
ЄДРПОУ 2808406074

Призначення платежу: Оплата замовлення №

Що робити після оплати:

Після оплати обов'язково проінформуйте нас про оплату вказавши дату, суму і час платежу (наявність копії, скрін, скана оплати суттєво прискорить відправку товару)
Увага: листи такого змісту: "Привіт, я оплатив, высылай!" - розглядатися не будуть..

Шановні покупці, лист про оплату ― найголовніша складова нашої угоди, щодня приходить дуже багато платежів, якщо Ви не повідомите необхідні дані ми не зможемо його перевірити і товар не буде висланий.

 

Гарантійні зобов'язаньа:

Весь товар (незапечатанный) перевіряється перед відправкою, тому якщо проблема виникла, то швидше за все вона може бути викликана необережної доставкою ...
Отже:
Товар на заміну ічи діагностику Ви відправляєте за наш рахунок (Укрпоштою) , у разі якщо проблема виникла з нашої вини (чи то пак виробника)- ми повертаємо Вам інший товар за свої кошти (Укрпоштою)
За бажанням Ви можете відправити і отримати товар назад Новою Поштою, але Ви Оплачуєте доставку!

Товар, що підлягає поверненню або обміну повинен відповідати наступним вимогам:

-збереження товарного вигляду і "рідний" упаковки

-відсутність слідів пайки, ремонту, механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, подряпини, потертості).

На весь товар надається двотижнева гарантія, якщо інше не вказано в описі товару.

Завершення угоди:

І так майже все зроблено, Ви уточнили все, що Вас цікавило до покупки товару, товар куплений, сплачений, отриманий в кращому вигляді, перевірений.

Залишається залишити позитивний відгук про операцію, якщо Ви не знаєте як це зробити, можете звернутися до нас за допомогою.

Після отримання Вашого відкликання, Ви отримаєте позитивний відгук від нас.

 FAQ(ВІДПОВІДІ):

  - Що таке трек номер (ТТН)? (трек номер - індивідуальний номер кожної посилки, вантажу, завдяки якому Ви можете відстежити Вашу посилку на сайті перевізника).

 - Мені прийшло нагадування про оплату, але товар уже оплачений ( Можливо Ви придбали кілька товарів, а не заплатили за все, в такому випадку, Вам приходить нагадування про оплату / так само можливо, що Ви не проінформували нас про оплату).

 - Ви товар відправили? (якщо Ви не отримали підтвердження про відправлення товару, причини можуть бути наступні: Ви не підтвердили оплату товару, не пройшло 2 дні з моменту підтвердження Вашої оплати).

 - Коли я отримаю посилку? (Ви отримаєте посилку приблизно (для відправки Укрпоштою): день підтвердження оплати + 2 дні для відправки +  5-10 днів

для транспортної компанії: день підтвердження оплати + 2 дні для відправки +  1-2 дні.

 - Чому Ви мені не відповідаєте? Я хочу купити товар, я заплатив за товар, що я Вам пишу на емейл а Ви не відповідаєте: Перевірте у рядку адресу одержувача що вказаний саме емейл.

 - чи можна оплатити товар при отриманні (так, післяплатою відправляються тільки замовлення вартістю понад 150 грн і лише за умови оплати доставки в обидві сторони)

 - чи можна скомбінувати кілька товарів в одну посилку (та, можливо, уточніть будь ласка вартість комбінованої посилки)

 - куди оплачувати куплений товар? (Вам приходить лист з реквізитами на Ваш емейл зазначений на ресурсі).

P.S.

-Дорогі покупці НЕ РОБІТЬ НЕОБДУМАНИХ ЗАМОВЛЕНЬ.

-Не соромтеся, задавайте запитання до здійснення покупки.Із задоволенням відповімо на будь-які питання, що цікавлять Вас.

-При виході на зв'язок, ігнорування наших звернень і не оплати товару, Ви отримуєте НЕГАТИВНИЙ ВІДГУК.

-Шановний покупець, сподіваємося, Ви розумієте що таке умови угоди! Якщо Ви погоджуєтеся з умовами Ви оформляєте замовлення, то Ви укладаєте угоду. Якщо умови Вас не влаштовують Ви не оформляєте замовлення і не приймаєте угоду! Але якщо ви прийняли всі умови угоди, то будь ласка виконуйте їх до кінця, а не на половину!